Ford Service DP

Гальмівна Система Форд

Заміна тормозних дісків і колодок Форд. Коли і чому треба робити їх заміну. Якщо з колодками нам все зрозуміло, це заміна по товщині колодки. Не допускаємо щоб вони витерались зовсім до металу, тоді факт що ви завдасте шкоду дискам. Бажано робити заміну колодок якщо залишається 5 мм. Та не доїзжати до самого кінця

Заміна гальмівних колодок Форд Дніпро

Заміна гальмівних дисків Форд Дніпро

Що стосується самих тормозних дисків, то тут вже цікавіше і показників до заміни набагато більше.

Розберемо показники:

  1. Не достатня товщина .Вона для кожного авто і для кожної вісі відрізняється.
  2. При витиранні колодкою диска з’являється бортік, та при установці нових колодок скрип не пропада. Тут або нові диски або проточтити. В деяких автомобілях форд колодка так стоїть, що бортика нема в загалі.
  3. Пошкодження робочої поверхні диска. Тобто багато великих пропилів, вони зявляються коли не в свій час замінили колодки і колодка металом дере диск. До цієї поверхні колодка нормально не приробиться, зменьшується ресурс тормозів. Також звук і репіння при гальмуванні може не підти.
  4. Биття гальмівного диска – втрата йото правильної геометрії. Це за часту стає при перегріванні тормозного диска. Зявляються тріщини на диску
  • Інтенсивне натискання на педаль тормозів. 
  • Потрапляння води на нагрітий диск ( заїзд в калюжу)
  • Заїдання колодок при їзді

Читаючи це ви запитаєте, так можливо ж проточити. Є в цьому толк і чи варто це робити? Чи вартує це своїх коштів. Вище ми назвали чотири причини виходу з ладу тормозних дисків.

Розкажу в яких вона допоможе а в яких ні:

  • Якщо товщина диска меньше норми то після проточни вона стане ще менше і такого робити не слід
  • Якщо у вас бортик на диску і нормальна товщина диску то так це можете зробити. Це то варіант якщо ціна диска на багато перевищує ціну за новий.
  • Якщо поверхня позкоджена і товщина диска підходе для того щоб проточити,то так це також можливо зробити.
  • А от якщо диск поведений, то це як бі ви не точили, при наступному нагріві його знову покруте.

Важливо при заміні тормозних дісків та колодок бажано або обовязково зробити такі операції як, повна профілактика тормозних механізмів:

  • Чистка тих місць в скобі де ходять вушка колодки, для того щоб колодка не застрявала. Бо коли вона застяє, це призводить до  неропорціональної виробки та звукам
  • Чистка направляючих пальців по яким скоба ходе в супорті.  Або їх замінить якщо вони вийшли із ладу
  • Рвані пильники на поршнях.

Коли Ви заїхали на заміну колодок і коли при розборі, стає ясно що треба вже робити заміну і самого диска. То багато хто каже встановлюйте нові колодки потім приїду на заміну диска. Це не є правильно, бо нова колодка дуже бистро приймає форму вашого старого диска. І  вже при заміні тормозного диска ця нова колодка яка буда встановлена спочатку на новий диск, почне напирати на цьому диску не правильно. То краще взагалі тоді не міняти колодки , а замінити вже згодом в парі.

Як себе поводити після того як поставили нові диски та колодки. Бо кожній новій запчастині та узлу спочатку треба прикататись. Тому перші 200-300 км треба уникати по можливості  різкого гальмування. Спочатку гальмування на нових колодках і дисках буде гірше чим на старих. Бо вони ще не 100% своїми поверхням прилягають одне до одного.

Завжди перевіряйте та обслуговуйте тормозну систему, для надійної та безопасного водіння.

Де замінити гальмівні колодки та диски Форд в Дніпрі?

Ми зробимо повноцінну комплексну діагностику гальмівної системи та заміну колодок та дисків. Всі необхідні запчастини і деталі ми замовимо самостійно в найкоротший період часу.

ТЕЛЕФОНУЙТЕ:

+38 (095) 115 9992

ЗАПИСАТИСЬ: