Ford Service DP

Ремонт PowerShift Ford Дніпро

Заміна тормозних дісків і колодок Форд. Коли і чому треба робити їх заміну. Якщо з колодками нам все зрозуміло, це заміна по товщині колодки. Не допускаємо щоб вони витерались зовсім до металу, тоді факт що ви завдасте шкоду дискам. Бажано робити заміну колодок якщо залишається 5 мм. Та не доїзжати до самого кінця

Заміна PowerShift Форд Дніпро

Чистка PowerShift Форд Дніпро

Доброго дня всім фордоводам, а також власники Форд Фокус PowerShif. Розберемо з вами, наболівшу тему сухого зчеплення. Часто за все через деякий час пробігу на авто з’являються відчуття пральної дошки при наборі швидкості.

А тепер давайте с вами розберемося, що може буті и як влаштоване зчепленння на павершифті, чому виникає цей ефект пральної дошки. Фактично сухе зчеплення PowerSift представляє ручну коробку, за моментом того, що в неє два первинних вала, а не один і два зчеплення а не одне. Приводяться в дію це зчеплення не людською ногою та механізмами, а механізмати і електро серво приводами. В цілому ідеологія така ж сама.

Це якщо ви коли небуть на ручній коробці стикались зі схожим симптомом пинків та вібрації при набиранні швидкості. То можливо ви знаєте, що це пробуксовка. Тільки пробуксовка не пермонетнна, а пульсірующа ( вона або схвате або ні). Це може бути визвано ізносом самої фрикційної пари. Тобто диск, корзина, маховик  стосовно робота, одна зборка і окремо нічого не міняється. Як виняток це нерівномірна виробітка, а бо ще це бува коли привід зчеплення працює не коректно. За звичай на ручці такий ефект легко визвати, якщо кидати зчеплення не різко, а яко дуже повільно відпускати ногу на зчепленні, чи якийсь час тримати ногу нажимаючи зчеплення. Тоді можливо виникне такий ефект.

Тепер перейдемо до самого механізму PowerShift і устройства. На саме зчеплення в павер-шифті  нажима вилка. Вилка це механізм ( вона й схожа на саму вилку і в середині в неї черв’ячна пара) і ось коли мотор круте черв’ячну пару, то вилка розходиться і сходиться коли він круте іі в зворотному напрямку. В нас залишається вилка, серво-мотор який приводе в дію цю вилку і програма яка цим всім управля (мозги). З програмою простіше всього, робимо адаптацію, не допомога робимо ще, ще. Буває що адаптація не допомога з першого разу. Якщо адаптація не допомога, то залишається сама механічна частина. Якщо сама вилка брудна, заржавіла і т.д це за часту бува, або засохла змазка від великої температури при їзді в пробках, цьому також не удивляйтесь. В такому разі вилка почне підклинювати, мотор не встигає на неї нажимати.

Дуже часта проблема при ремонті зчеплення, це заміна самої корзини з дисками але без самих вилок. При цьому дуже великий шанс коли зроблене зчеплення і не поміняні вилка, що проблема залишиться. Це можна виявити підключивши сканер і подивившись де йдуть перебої, точніше в якій викі перебої, або обидві. Та можна провести візуальну інспекцію вилок, знявши їх. Покрутити в руках і подивитись як вони ходять в руках. Наприклад при заміні зчеплення комплекту LuK туда все входе з вилками та вижимними підшипниками. Замінивши цілий комплект проблема зникне.

Ремонт PowerShift Дніпро Форд

Один із на сьогоднішніх дів варіантом виправлення і нормалізування в роботі зчеплення PowerShift , це його чистка. Так може багато хто з вас скаже що це не доцільно. Але поділимося своїм досвідом в цій роботі і це думаю буде цікаво для багатьох вас. Всі вже думаю знають принцип роботі зчеплення на форд фокусі, та знають що зчеплення дуже проблематичне. 

Чому воно виходить із ладу, якщо я їзджу як пенсіонер і не навалюю???

Саме зчеплення знаходиться в закритому просторі. Туди нема доступу для продувки чи люка. Як наслідок при терті фрикціонів виділяється пил який осідає в механізмах корзини вилок на стінках. А в холодну пору коли у вас все нагрілось ( їдете додому в пробці) війши з машини, машина на вулиці вичаха а в середині з’являється конденсат який осідає на той пил. Так проходить якийсь період. З цього пилу та конденсату з’являються вже величенькі куски бруду, при роботі залітаючи в корзину та забиваючи вилки. В наслідок ми маємо незначні штовхання при переключенні передач.

Ми зробили дуже багато чисток, та це роблять не профілактично як треба, хоча б кожні 60 тис. а вже приїздять коли далеко за 100 тис км. То практичо з 10 випадків 1 не допомагає ця профілактика зчеплення PowerShift. Але ж це і пробіги були 180 та 210 тис. 

Ця робота виконується як і заміна, з адоптаціями та переприсовками, та же й вичищанні та видуванні всього бруду який там зібрався і іноді ми самі буваємо шоковані і думаємо, як це ще воно робило і не розірвало зчеплення. 

Хочеться добавити від себе, якщо у вас є натяки на те що з’являється синдром пральної дошки, приїдьте на діаностику до нас в сервіс, переглянете в чому можуть бути проблеми( не грішити що це все форди і болячки такі). Як і простих випадків, адаптація і поїхали додому. Якщо проболема показує підклинювання вилки, чистка або заміна вилки.

Де замінити або відремонтувати PowerShift в Дніпрі?

Чистка , ремонт та заміна PowerShift в Дніпрі. Ми маємо достатньо попиту щоб діагностувати стан коробки вашого Форд і зробити все, щоб вирішити проблему. Ми маємо доступ до всіх запчастин.

ТЕЛЕФОНУЙТЕ:

+38 (095) 115 9992

ЗАПИСАТИСЬ: