Ford Service DP

Заміна ГРМ Форд Дніпро

Заміна ГРМ ФОРД – це одна із популярних регламентних робіт в автомобілі. Що в загалі таке ремінь ГРМ? Навіщо він потрібен? Чому його треба замінювати? На ці питання, як най більш докладніше ми дамо Вам відповіді.

Привід розпредвалів в сучасних авто, як правило реалізований ременем або цепок. Цепок як правило біль надійніший і довговічний. Але чому ж тоді роблять моторі з ременем ГРМ? По перше це вага деталі. Ремінний привід набагато легше, більше інерції, мотор краще розкручується, та на общу вагу мотора це також впливає. По друге це шум, цепні мотори більш шумні чим ременні. В трете це економічність, бо він дешевше. 

Перейдемо до регламенту заміни ременя ГРМ Ford. Що каже сам Форд, а каже він, за звичай проміжки від 120 до 150 тис кілометрів пробігу, або раз у 6 років, що наступить раніше. Будемо згідні з ними по поводу 6 років. А от за пробіг, сам Ford у своїй внутрішній документації дуже часто робить такі уточнення, що у важких експлуатаційних умовах всі інтервали регламентні треба скоротити майже у двічі.

Так що ж він має на увазі під важкими умовами експлуатації:

  • Експлуатація при мінусовій температурі
  • Часті короткі поїздки
  • Часта робота на холостому ході
  • Умови великого міста

На нашу думку ФордСервісДніпро, краще робити заміну ГРМ на автомобілі Форд на 80 тис. км або 6 років, що саме наступе раніше.

Чому сучасні мотори і в частності мотор сімейства Sigma які встановлені на фокусах,фієстах, мондео, екоспортах…. Головна особливість цих моторів являється без шпоночна конструкція. Це означає що, на відміну від старих моторів, де для заміни ременя, треба було совміщать мітки на шківах та не требувалось ніяких спец інструментів. Безшпоночний  мотор означає те, що шестерня як на колінчатому так і на розпредвальному валу кріпиться в проізвольному положенніі, та ніяких спеціальних фіксуючих пазів шпонок яків них вставлені і міток на цих шківах нема. Цей мотор збирається війнатково на тягі шестерней і для того щоб виставити правильно треба мати спеціальний інструмент для заміни.

Що робити якщо не замінити вчасно ГРМ на автомобілі ФОРД? Та які можуть бути наслідки?

Конструкція всих сучасних моторів така що при втраті звязку вала колінчатого з розпридвалам, поршні в одном із положеть, достають до відкритих в цей момент клапанів та трапляється удар. В кращому випадку це заміна клапанів і направляючих, тобто серйозний ремонт головки блока. А в тяжких випадках, якщо при цьому якісь деталі ламаються та кришаться та падають в циліндр наприклад.  Як наслідок, обірвана тарілка клапана, кусок направляючої і т.д це призводить до повного руйнування мотору, навіть неможливість його послідуючого ремонту. Дуже велика відповідальність  до цього процесу та підходити треба серйозно, щоб не попасти на серйозну суму грошей та втрачений час на очікування ремонту або заміни мотора.

Що міняється в процесі заміни ременя ГРМ? Казалось би що ремінь і все, але це не все. Для того щоб замінити ремінь ГРМ на моторі наприклад sigma, нам знадобляться наступні запчастини:

  • Ремінь ГРМ
  • Натяжний ролік ГРМ
  • Болт натяжного роліка

Це входе в оригіальний комплект для заміни. Але не забуваємо що треба міняти і сам болт колінчатого вала обовязково. Тому якщо ви купили оригінальний комплект, треба докуповувати і сам болт колінчатого вала. З причини того, що мотор безшпоночний, шків колінвала тримається виключно на анотягі. Болт  занягується не просто моментом а довертається на обороті. Тобто болт пластичний і тягнеться при затяжці. Повторно його використовувати вкрай не правильно. Але це ще не все. По регламенту заміни ремні, приводні ремні генератора, компресор кондиціонера ставляться без натяжителя та являються одноразовими. Тобто коли ії потрібно зняти вони зрізаються і потім встановлюються нові за допомогою установочної приспособи.

Заміна водяного насоса при заміні ременя ГРМ. Чому це робиться? Робиться це тому, що доступ до помпи звязаний зі зняттям ременя грм. На помпі є місце куди кріпиться натяжний ролік ГРМ. Тому щоб поміняти водяний насос треба буде розбирати ГРМ.

Тому якщо при заміні ГРМ ви виявили недоліки у вигляді незначного люфта она осі, підтікання з контрольного отвора це 100% треба мінаяти помпу. Бегато хто міня ящо навіть нема показників чи натяків того, что помпа вийшла із ладу, для того что б у цей вузол найближчі 80 тис км не лазити.

Де замінити ремінь ГРМ на Форд в Дніпрі?

Ми зробимо повноцінну комплексну процедуру по заміні ременя ГРМ на вашому Форд. Всі необхідні запчастини і деталі ми замовимо самостійно в найкоротший період часу.

ТЕЛЕФОНУЙТЕ:

+38 (095) 115 9992

ЗАПИСАТИСЬ: